Kızlar hamileliğimde nefes alamadıgım için butun spreyi kullanmaya başladım şimdi bir onsuz nefes alamıyorum.Burnum tıkalı,kaşınıyor gözüm akıyor.Gittigim doktor Bilaxten diye bir ilaç verdi işe yaramadı.EMZİRİRKEN önerebilecegıniz bir ilaç var mı?spreyden kurtulmak istiyorum