DenizhanKumsal Kızlarr bebeğimde damar genişlemesi varmış böyle birşey başına gelen varmı ? Sırtında doğuştan bir leke vardı bende onu doğum lekesi sandım meğerse damar genişlemesiymiş cok üzülüyorum internette araştırdım iyi huylu tümör yazıyor lütfen bilenler bana yardımcı olsun
S_D DenizhanKumsal benim oğlum da da var kolunda ve belinde doğduğunda doktor. Büyümeye devam ederse bakarız büyümezse sorun değil dedi kaç tane daha doktor gördü. Kimse kötü birşey demedi. Hemanjiom muş adı.