Arkadaşlar 23 aylık kızım var ek gıdaya geçtiğimizden beri iştahsız belli başlı şeyleri yerdi azda olsa ama şu bir haftadır bir lokma bile birşey yemiyor yarım elme bir avuç kuru üzümle duruyır koca gün daha önce yumurta pankrk tarhana makarna yiyordu onlarda tadımlıktı zaten ama şuan hiçbirşey yemiyor keçiboynuzu karadut denedim aylarca fark eden birşey olmadı 6. Aydan beri blw yapıyoruz asla kaşıkla birşey yediremedim ne olcak böyle sadece 11 kg 85 cm kilo takıntım yok aslında ama vitaminsiz kalcak halsiz düşçek hasta olcak diye korkuyorum