Evimde farelerle yaşıyormuşum resmen fare pisligini tanimadigim icin hep baska birsey zannediyordum ki kayinvalidem bunlar fare pisligi diyene kadar . 1 ay once farkettim . 10 gun once yakaladik 1 tanedir saniyorduk ki bugün camasir makinasinin önünde pisligini gördüm ve moralim cok bozuldu cunku dip bucak temizlij yapmistim halilarimi bile yikatmistim . Canli olarak hic gormedim ses falan da yok ama acaba bunlar nereden giriyolar kac taneler . 2. Katta oturuyorum köy yerindeyim ama heryer pimapen . Pencereler kapilar da dahil olmak uzere her yerde sineklik var . Disariya acilan hicbir delik yok ben ne yapicam arkadaslar kucuk cocugum var yerlerde geziyor bana akil verin evimden sogudum temizlik yapmaktan canım çıkıyor hergün