Sldakkvm Sağarak geri getirdim. Bir damla bile sütüm kalmamıştı. Her iki göğsümü en az on beşer dakika sağdım. Ve bunu gece de yaptım. 2 saatte bir alarm kurup kalkıp sağdım. Yenidoğan emzirir gibi yani. Ayrıca her fırsatta bebeğime de boş memeyi olabildiğince uzun emzirttim. 4 gün boyunca tek damla süt gelmedi. 4.gün gece uykudan uyandığımda göğüslerim tekrar semsertti. Normalde bitkisel şeyleri çok içmem çünkü karaciğeri yorabiliyor ama o zaman 7 gün günde bir bardak Humana içmiştim. Bunu ilk yaşadığımda oğlum 9 aylıktı. Sağmada sabır çok önemli. Göğüslerin uzun süre uyarılması gerekiyor süt gelmese de. Meme redleri yüzünden 4 kez daha bu sorunu yaşasam da 19 ay emzirdim oğlumu. Şu an 3,5 aylık kızım var. Onda da 2 aylıkken benzer sorun yaşadım. Sütüm tamamen kesilmedi ama çok çok azaldı. Yine aynı şekilde geri getirdim sütümü.