Bahar2017 RainOverMe 3 kere cikmisti 1 kere aldim 2 ay almadim bilmiyodum cunku bu ayla birlikte 4 oluyor cikmis yani
kartalice38 ozgebalc benim doğalgazım da ev sahibimin üzerine bana da çıktı pttye gittim sosyal yardımlaşmaya git güncelle dediler o şekilde ödeme yaparsın dediler seninkide aynı paranın hesaba geçmesi için güncellenmesi gerekliymiş
RainOverMe kartalice38 basvuru mu guncellenıyor orasını anlamadım komsumuza da cıktı da mıktar bellı degıl ev sahıbının ustune tum faturalar nereye gıtmelı ne yapmalı yazarsanız kendısıne ıleteyım, bu arada tesekkurler gule gule harcayın🤗🌺🙏🏻
Bahar2017 RainOverMe RainOverMe aynen oyle ilac gibi geldi gercekten cocukların eksiklerini tamamlamış oldum inş herkese cıkar herkez zor durumda
kartalice38 RainOverMe sosyal yardımlamadan fatura güncelleniyor sadece doğalgaz için geçerli fatura kendi adına olmayanlar para hesaba geçsin diye güncelletmek zorundaymış
RainOverMe Bahar2017 ıhtıyacı olan herkese verılse ve mıktar daha fazla olsa keske, hıc yoktan ıyıdır cok sevındım adınıza saglıkla buyusun evlatlarınız🤗🌺🙏🏻
Bahar2017 RainOverMe aynen oyle iste adaletsiz dunyada yaşıyoruz… Allah razı olsun cümlemizin inşallah 🙏