sudeakdass07 kaç aylık bebeğiniz ben oğlum ek gıdaya geçtiğinde cam rende ve çatal ile ezerek verdim hep başta alışık olmadığı için istemiyordu tükürdü ama alıştı ve sonra sadece çatalla ezdim ardından büyüttüm lokmalık parçalar derken büyüdü artık alıştı hiç blender kullanmadım bence siz de kullanmayın blenderdan geçirince çocuklar daha zor alışıyor çiğnemeye