Zeynep0808 74cm 10 kiloyuz biraz obur bir bebek sizde durumlar ne doktorumuz anne sütü aldığı için sorun olmaz diyor ama genede endişeliyim 🙏🏻Gece sürekli emmek için kalkıyor sizin bebeklerde çok sık uyanıyor mu bunu nasıl önleyebiliriz
Karinyoo Zeynep0808 benim bebem de 8 aylık ve seninki yle aynı canım boy 74 kilo 11. Erkek bebek. Anne sütü aldığı için doktor sıkıntı yok dedi. Endişe etme bu yüzden. Gece de 3 kere kalkar emer
Seldacosgun Zeynep0808 kız bebek. 71 cm ve 9.50 kilo. Hem anne sütü hem ek gıda. Gece de sürekli kalkıyor. Ama diş döneminde veriyor sürekli. Endiş3lenecek bir şey yok bence. Şu an diş çıkardığı için ya da diğer dişler eldipi için uykusuna müdahale etme derim. Bizim uykumuz düzenliydi. Ön alttan iki diş geldi düzen bitti. Ama geçici olduğunu okudum.
Zeynep0808 Karinyoo ek gıda günde iki kere veriyorum sonrası hep anne sütü ama ilerde de bu şekilde devam eder diye endişe ettim açıkçası teşekkür ediyorum
mlk_sln Seldacosgun ah ah aynı bizimde öyle idi.8 ay 11 günlük kızım. 5 bucuk aylikken alt 2 diş çıktı. Uyku duzenimiz bozuldu. Ondan once 7 buçukta gece uykusuna yatardı ne güzel 🤭