Kuzuemir Bebeğime mama ve sut takviyeli gidiyordum mamayı biraktık ama 200-300 gr kilo kaybımız olmuş bu normal mi ? Morelim bozuldu şu anda sütüm yetmiyor mu acaba? Başına gelen var mi ?
Mom098 Kuzuemir bebeğinde belirti var mı ? İshal , gürültülü kaka. Huzursuzluk , sancı , gaz. Uykuya Dalamama. Uykudan çok çabuk uyanma. Köpüklü kaka. İsilik vs ? Ya da en az birisi var mı
Sinemisssss Kuzuemir tartı hatalı olabilir bende yaşadım aynı şeyi bence hiç üzme kendini aylık kontrolde cıkar zaten
Miniktirtillarim Kuzuemir canim tartı meselesi cok hassas soyleki ben kizimi kucagima alip tartiya cikiyorum evde bebek tartım olmadigi icin en basitinden telefonu bile elime alip tartiya ciksam 200-300 gram oynuyor ya Ben tam 58.0 çıkıyorum kizimi sadece bos bezi ile kucagima alip tartiya cikiyorum 62 cikiyoruz o sekilde yani 4 kilo almis oluyor ama saglik ocagina gittigimde kizima 4.300 demisti 1 ay kontrolünde ve onun uzerinden 12 gun daha geçti Meme ve mama veriyorum yani cok kafa karıştırıcı mesele ya
Kuzuemir Birkullanici ben evdeki tartıya cıkıyorum saglik.ocagina gittigimde 100 gr felan oynuyor sadece 1 hafta once 5200 dü şimdi 5000 kilo.cıkıyor acaba mamayi birden kesince mi oldu bole bilmiyorum 2.ay aşısı için doktor kontrolüne gidicem. Sağlık ocağına gideyim diyorum o da hafta sonu calısmıyorlar belki basina gelen varsa danısmak istedim.
Kuzuemir Mom098 çok kaka yapıyor bu aralar birazda sıvi ishal mi acaba dedim ama yine parcacıkli ama tabi anne sutu alinca da degismis olabilir.
Mom098 Kuzuemir kakasını yaparken çok gürültü geliyor mu peki yani ben kızımda ne zaman kaka yapsa taaa öteden duyuyorum ve kendini çok sıkıyor. Çok sıvı yapıyor. Bu yüzden bir ara kilo alamadı ilk zamanlar zayıfladı hatta
teacherozlem Mom098 merhaba bebeğim hasta oldu cuma günü daha yeni üç aylık olacak ve dediğiniz gibi kaka yapıyor ishal gibi günde bazen bir kere bazen iki bazen de üç kez ve cumartesiden bu yana 200 gram kaybetmiş çok endişe ettim sizinki düzeldi mi ve düzeldiyse nasıl düzeldi
Mom098 Kuzuemir peki sen sürekli süt ve süt ürünleri tükettin mi hele ki bu aralar? Yoğurt süt yumurta dana eti vs?
Mom098 Kuzuemir şimdi şöyle ki o tartılar yanlış oluyor benim kızım 3 kg iken 3800 çıktı 😬 şimdi asıl mevzuya geleceğim ben ne zaman süt ve süt ürünleri tuketsem kızım çok kaka yapıp gurultulu kaka yapıyordu yani artık bezden taşıyordu. Alerjisi çıktı. Ve ne zaman tuketsem kilo almıyor. İlk başlarda kilo almadi zayıfladı falan mama başlattık. Yani sana tavsiyem illa alerjisi olacak değil bı üç dört gün bunlari hiç yeme. Bol bol su iç. Surekli emzir ve az da olsa mama ver. Mamayı bir an da kesme. O zaman gelince Doktora gittiğinde kilosuna bak bakalım nedir ne değildir
Mom098 Kuzuemir bı de afedersin senin ishal durumun vs var mı ya da metabolizman çok mu çalışıyor sende durumlar nedir ? Sütünden geçmiş olabilir.
teacherozlem Mom098 bu arada bebeğim de süt alerjisi var ve ben çok uzun zamandır hiç birini tüketmiyorum süt ürünleri ve yumurta tüketmiyorum
Mervemurat94 Sütünüz yetmiyorsa eger kı mama vermekten cekınmeyın doymuyorsa yapacak bırsey yok bende baştan berı hem mama hem meme seklınde ılerledım sonra mamayı bıraktım baktım çocuk doymuyor mecbur devam ettım
Kuzuemir Mervemurat94 süt yetmiyorsa bebek uyur mu gece uzun uzun acken bildigim kadariyla uyumazlar bide afedersiniz memei sıktıgımda sut fıskıriyor ne bileyim anlamadım gitti