Dimplesbaby benimde ikiz erkek bebeklerimin 14 ayları yeni bitti biri yine bi derece daha iyi ama biri ne gece ne gündüz artık cok değişti. Sürekli bana yapışık 😩geceleri bas bas bağırıyor al beni die. Artık hunileri takmama hiç bir mani yok . Allah yardımcımız olsun. Umarım kısa sürecek bir geçiş sürecidir 🙏🏻