nilmur0 ne kabız ne de sütünüz az. İçiniz rahat olsun. Bağırsakları gelişen bebekler bunlar, belirli bir rutinleri olmuyor. Şu an sadece anne sütü aldığı için normal bile olabilir.
İsterseniz biraz daha bekleyin, beklerken de lütfen bebeğe ekstra bir şeyler vermeye çalışmayın, sadece anne sütü alan bebekler kabız olmaz, bebek sütünüzü verimli kullanıyordur, çişi dolu dolu geliyordur muhtemelen. Bir iki gün daha bekleyin eğer huysuzluk yapmıyor, ıkınmaktan deliler gibi ağlamıyorsa.