Ben bir hafta on gün kadar vazelin sürmeye devam etmiştim ama yaz mevsimiydi ve dışarı çıkıyordum. Sanırım o yüzden öyle söylemişti. Eğer güneşe vs çıkacaksanız bir süre daha kullanın bence. Sonra da güneş kremi kullanın derim. Benimki soldu biraz güneş kremine dikkat etmediğim için.