Aliasaf44 Memnun kaldığınız markalar neler süpürgem bozuldu fakir kullandım çekiş hızı hiç güzel değildi ve futmafan bozulmaya başladı değişim zamanı geldi siz neler önerirsiniz
anataraf1leoparbenim Aliasaf44 miele kullanıyorum çok çok aşırı memnunum 🧿 toz torbalı 6 yıl oldu alalı ☺️
anataraf1leoparbenim Aliasaf44 Alman malı canım ilk süpürge markası ☺️Dayson gibi düşün beyaz eşyada felan üstüne yok ama pahalı malesef ben kırmızı eco olanını almıştım