Tuuuggba bol bol emzirin sütünüz ona en iyi antibiyotik zaten. Siz beslenmenize dikkat edin protein ağırlıklı beslenin, sarımsakları küçük küçük doğrayıp yutun sütünüzden bebeğinize geçer. Bir de ılık duş aldırabilirsiniz ateşi hemen düşürüyor. Çok geçmiş olsun 🌸