Merhaba arkadaşlar, bugün kızımın dokuz aylık rutin kontrolü vardı, doktoe kan tahlili istedi ve kan değerlerinde kalsiyum fazla çıktı, pazartesiye kadar bol bol su içir düşmezse hastaneye yatırıp damardan sıvı vericem dedi, bilgisi olan var mı acaba nasıl beslenmesi gerekiyor kızımın ona göre yedirip içirmek istiyorum, her şeyde kalsiyum var gibi görünüyor, ne yapıp yedirmem lazım benim kızımı şimdi?