Beraninannesii büyüyen beşik almıştım görüntü güzel lakin kullanışsız geliyor şu an bana o yüzden montessori derim. Kızım 2,5 yaşında sürekli yataktan düşüyo 🙈 korumalıklar falan fayda etmiyo üstünden atlıyo resmen allahtan yatak alçak da sıkıntı olmuyo düştüğü yerde uyumaya devam ediyo 😀 montessori alsaydım yayıla yayıla uyumaya devam eder düşmezdi diye düşünüyorum 😀