Sontvbukucu Melekky63 ben sagdigim sütleri ihtiyaci olan bir bebege göndermiştim o tarz bisey soruyor sanirim.
Senataskn Ya bi akrabamızın bebeği süt emmiyor sütü de az bir de mama da yemiyor anlamadık ya çok çaresiz kaldık