Benim doğduğundan beridir tıkalı valla 5 aylık oldu yine arada tıkanıyor. Serum fizyolojik yapmışlardı 20 günlükken doktor. Sonra bizde yapmaya başladık. Siz bulunduğu odaya soğanı 2 ye kesip üstüne karanfil takın odada dursun açıyor ben öyle yapıyorum birde evde buhar makinesi varsa buhar makinesine normal serum fizyolojik suyu katın odada çalıştırın oda açıyor.