aabcdefaaa sonuna kadar katiliyorum. Dogal kimse kalmadi vallahi dediginiz gibi herkes birbirine benziyor. Eski dizi izlemeyi seviyorum herkes ne kadar kendiymis ne kadar guzelmis simdi dudaklar ayni,ceneler ayni,yanaklar ayni ne gerek var anlamiyorum. Kemerli burnu olan insanlari ben hep cok begenirdim artik kemrrli burjn kalmadi yaa😂