fatma_erva oğlum 17 aylık. Boyu ve kilosunu 1 ay önce tartılmıştık idare eder yani biraz kili alırsak daha iyi olur. Bitti, gitti, baba, anne, dede, miyav diyor. Alkış yapıyor. Yemek yemesi daha yeni yeni rayına oturuyor diyebilirim ama meyve ve yogurt yediremiyorum😑 gun icinde beraber oyun oynariz sonra babası evdeyse babayla oynarlar. Arada babası dışarı çıkartır gezdirir. Evin içinde hep dolaşır ve dağıtır. Düzenli bir yerim yoktur yani.Uyku düzenimiz öğlen tek uyku yapıyoruz artık. Öyle 😊