Çocuğum gerçekten aç, sütüm az yetmiyor,bu mamayı da kabul etmiyo. İnek sütüne ve süt ürünlerine alerjisi çıktı. Lütfen cevap verin nasıl yedirebiliriö, çaresiz kaldım. Doktorum en iyi tadı olan bu dedi. Ama almıyo aç minik yavrum 😞vanilya şurubu dediler onu aldım ama ne kadar koymam lazım bilemedim.