Bebeğime alıştıktan bir süre sonra birde okuduklarima göre bebeğin altını açarken sadece anne baba olmaliymis. Bebeğim erkek kız olsun farketmez böyle yapmak istedim bana da bu doğru geldi. Ay noolacak bilmem ne diyenler oluyor ailem dahil, ama hem özelini bilmesi açısından hemde bunun doğru olduğunu düşündüğüm için böyle devam ediyorum.
Birde şu pipini yiyim pipisine bakiyim muhabbeti 😂 nefret ediyorum gerçekten. Tek sinirlenen böyle düşünen ben miyim? Ay abartiyosun demeeyin 😒