Deletedmom_39 Evimde depo olanı yapacağım ne fazladan bi oda ne balkon, nede alaturka tuvalet var kızlar 🙈 bende hem bebişimin eşyaları hemde yüklük tarzında bi dolap yaptırdım 🥰 nasıl olmuş? Evi küçük olanlarada fikir olsun diye paylaşıyorum
Gupssse Deletedmom_39 dolaplar candır ya.insallah kendi evim olursa bir gün hayalim boydan boya dolap olsun her şey orda olsun😂
Sogancik Deletedmom_39 çok güzel olmuş canım. Çok kullanışlı yapmışsın. Benim de ıvır zıvır icunbi dolaba ihtiyacın var. Her şey kutularda . Ne kadar tuttu acaba aşağı yukarı bir fikrim olsun benim de
Susamuru Deletedmom_39 çok güzel güle güle kullan benim evim küçük sayılmaz ama bende bebeğimin odasına boydan boya dolap yaptıracağım
Anneyimanne14 Deletedmom_39 güle güle kullan canım düğün zamanı evi tadilat yaptırırken. Keşke kayinvalidemindinleyip başka odalara dolap yatirsaydima yada en azından mutfak dolaplarını tams boy yaptirsaydim yarım yaptirmasaydim yorganlik çamaşır makinası için falan büyük dolaplarim var ama genede yetmiyor kayinvalideminde evinkoy evi 8 metre uzunluğunda sofrasında dolap var o dolaplar bile.ona yetmiyor nekadsr çok olap okadar eşya oluyor evde eşyaları olabildiğince azaltmaya çalışıyorum nekadar beyensemde acil ihtiyaç dışında artık almamaya bakiyorum
Woman35 Deletedmom_39 çok güzel olmuş çokta mantıklı vallahi benim de kullandığımız alaturka tuvalet var çamaşır makinasını vs. Oraya mı koysam diye düşünüyorum Instagramda öyle bi video görmüştüm ama bilemedim nasıl olacak kullanmadığım ayrıyetten bi oda var o da öylece duruyo orayı ne yapsam diye düşünüyorum birkaç gündür ama şu an gözüme batan çamaşır makinası 😅 evdeki ıvır zıvırlar gözüme fazla batmıyor fazla
Deletedmom_39 Woman35 senin yerinde olsam alaturka tuvaleti iptal eder makineyi oraya atarım 🙈 makinenin üstüne de dolap
Woman35 Deletedmom_39 bende öyle düşündüm ama eşim nasıl olucak olmaz diyip duruyo 🤣 bakıyım bi araştırıyım 🙏🏻😅