Minik-1 ben doğum yapalı 17 gün oldu dikişlerim açılmış tekrar dikiş atıldı yeniden dikiş atılalı 8 gün oldu ve benimde şu an dikiş attıkları yer açık gözüküyor içi resmen tekrar açıldı mı ki diye tedirgin olmaya başladım inşallah sizinki öyle birşey değildir akıntım vardı benimde çok az enfensiyon çıktı antibiyotik başlamıştı doktor onu kullanıyorum şimdi sizi endişelendirmeyeyim belkide normal birşeydir