AyseninAnnesiiii bizim doktor el ayak hastalığı dedi bu ellerde ayaklarda var mı dedi yok dedik bizim de yüksek ateşten sonra oldu bu sanırım hastalık ağzından çıktı öyle olur ya genelde ağızda ucuk GB yaralar çıkar bende de ama çocukta çok çıktı ağzının içi dudakları şuanda geçti hafif var geçiyor