Browniek canım kaynamış suyu bir kaba aktar çay kaşığıyla az bir şey viks yok başına havlu koyarak buharı solu bir güzel açılır burnun. Viksle ayak tabanını göğsünü ovlayabilirsin. Bol nane limon ıhlamur içebilirsin pastil alabilirsin boğazını rahatlatır canım çok ağrın olursa minoset içebilirsin ancak geçmiş olsun 🌺