Esrasncr bizimki de bu ara öyle ağlayarak uyanıyor yapmazdı hiç artık yeni yöntemler arıyorum , bu gece emzirip ağzına da emzik verip yatırdım bı yandan da tel den beyaz gürültü fön makinesi açtım sabaha kadar öyle uyuyabildik ,yoksa çoktandır gecelerimiz berbat geçiyordu dediğiniz gibi yarım saatte bir uyaniuordu