Alparslan_habip Merhaba kızlar yedi aylık bebeklerinize günde kaç öğün ek gıda veriyorsunuz ve neler veriyorsunuz yazabilir misiniz
Umutveannesi Alparslan_habip sabah kahvaltıda cicibebe ev yapımı, yumurta sarısı labne veya tuzsuz peynir, pekmez yiyor. Öğlen meyve veriyorum ya meyve süzgecinde ya da ezip yediriyorum direk. Akşamları çorba yapıyorum bizle beraber yesin diye ama asla çorba yoğurt yemiyor. Bende sebze haşlıyorum ya da kıyma et kavuruyorum ona onu yiyor. Akşamları bize ne yemek yapıyorsam salçasız tuzsuz ona ayırıyorum önce onları yediriyorum. Yediriyorum dediğime de çok bakmayın en fazla bir yemek kaşığı yiyor 😄 fazlasını vermek istemiyorum hazmedemezse diye çünkü kuru şeyler yiyor
okuyor Alparslan_habip 2 öğün veriyorum. Şimdiye kadar verdiklerim Kabak, havuç, patates, balkabağı, brokoli, muz, elma, armut, ayva, bebek irmiği, çökelek, labne, sarımsak, kapya biber, ıhlamur, avokado, yumurta sarısı, arpacık soğan
Poyrazin_annesii Biz 9 aylık olduk hala bı duzen kuramadk ek gıdada. Bazen gunde 1 öğün kahvaltı verıyrm . Bazen çorba yogurt. Bazende meyve ve yogurt. Bazen tüm gun boyunca hep mama verıyrm cnku okadar yoruldm ztn yaptıgımıda içmiyor diş dönemine gırdik