Kızlar oğlum 7 buçuk aylık. Biraz nezle oldu. Burnu tıkandı gece ama Şuan iyi. Soğuk algınlığı için hangi şurubu kullanıyorsunuz? Bi şurup için doktoruna muayene parası vermek istemedim açıkçası. Peditus duydum ama prospektüsünde 12 yaş üzeri yazıyor. Öksürüğü ateşi yok şükür sadece gece burnu tıkandı. Birazdan çorba yapacam inşallah