SetenayCo Gizemnaz_ Çok güzel olıur hem de. Ben her zaman sofraya çok yakıştırıyorum. Süzme yoğurt ve biraz mayonez kullanırsanız, tadı bir üst seviyeye çıkar, biraz da sarımsak 🦋🙈
fatmaa37demir Gizemnaz_ bence olur tadı çok güzel oluyor. Bu puding kaseleri oluyor ayaklı onlarda çok güzel olur