Kızlar sorum başlıkta zaten benim etraftan gördüğüm kadarıyla yüz üstünden sırt üstüne dönmesi kolay olduğu için ilk onu yaptıkları söyleniyor ama bizimki 1aydır sadece sırt üstünden yüz üstüne hep dönüyor asla geri dönmüyor ben destekliyorum yardımcı oluyorum ama hiç çabası yok yüz üstü durmayı da sevmediği için hem kendi dönüyor hem ağlıyor😂 yani ille geri kendi dösün diye sormuyorum ama merak ettim sizin bebekler ilk hangi tarafa döndü ne zaman döndü? Şuan biz 4+20yiz