Asyaa22 Kızlar 2 aylık bebeğim kırktan bir hafta önce kesildi lekem ama çıktıktan sonra sürekli geliyo ara ara çok değil ama bitmiyo kontrole de gittim sorun yoktu regl mi oluyorum acaba
Deletedmom_78 Asyaa22 benimde oyleeydi canim surkeli leke geliyordu 1 hafta once falanda adet olmustum bitmisti dun yine adet oldum
Melike353 Asyaa22 benimde öyle oldu 8 ay yoğun kanama olarak devam etti tabi hastaneye git gellerim oldu bisey yapmadılar emzirdigim için ilaçta kullanamdm en son isyan ettim çeşme gibi hiç kesilmiodu çünkü hormonlu spiral takıldı kesildi kanamam