Oğlum 14 aylık bir kaç zaman önce bacağında sinek ısırığı olduğunu düşündüğüm küçük kabarma oldu sonra büyüdü üstü kabuk bağlayan bir yaraya dönüştü daha sonra 2 tane daha çıktı bacağında geçen acile başka bir nedenden gittik o sırada o yaraları gösterdim antibiyotik ve krem verdi doktor yine kontrol edelim gelin dedi tedirgin oldum başına gelen var mı