Him başka bir doktora gideyim en iyisi verdiği ilaçları kullanıyorum 3 gün iğne yaptırdım losyon ve alerji ilacı verdi kullanıyorum ama hala devam ediyor yanlız uyuz bulaşacak kimsede yok evde tek bende var bu ve kimseye gitmem kimsede gelmez dışarıya da çıkmam çocuklarım var iki tane ama esimdede kimsede yok kasıntı döküntü insallah değildir de