Merhaba 2. Ay kontorülümüzde kızımda kalça çıkıklığı çıktı. Bir ay bekledik az düzelme oldu ama hala yeterli değil. Doktor bir ay daha beklemesini istedi. 4. Aya kadar birşey yapmıyoruz dedi. Herhangi bir öneri de bulunmadı. Burda okuduğum çift bez faln takın denilmiş. Sizce ne yapmalıyım bekleyeyim mi yoksa başka bir doktora daha göstermeli miyim?