Ayseey Bebeğim 2 haftalikken aynen böyle seyler çıkmıştı hatta içi su dolu kabarcık olmuştu. Kan değerinden enfeksiyonuna baktirdik normal çıkmıştı. Doktorumuz banyo yaptırın geçer dedi .2-3 gunde bir banyo yaptırdım sütümü sürdüm 10 gün içinde geçti.Sizinkide geçer inşallah