Gkcdgn_22 Sezaryen olduktan sonra sık kabızlık sorunu yaşayan var mı normal bi durum mu önceden böyle olmazdım hiç suyu da çok içiyorum emzirdiğim için 🤷♀️
Balkizlarim Gkcdgn_22 kompostolar falan da için kabız yapan yiyecekler de biraz daha uzak durun veyahut doktoruna tekrardan bir danışın yönlendirme yapsın su devam edin zaten günde 2 ,3 litre 4 litre halen daha içerim 🌸
Tugcebudak20 Gkcdgn_22 40 kum cıkana kadar bende de oldu kabız yapam şeyler tüketmeyin zor bi süreç Allah yardımcınız olsun
-_-hUysUzvetatlikadin Gkcdgn_22 sanırım normal bişey ben kırkıma konrule gittiğimde doktor kendi sormuştu kabızlığın var mı ilaç yazayım mı diye. Dedikleri gibi komposto baya etkili ben bir de ılık su ile balı karıştırıyordum o da çok iyi gelmişti
Gkcdgn_22 4 bucuk aylık olduk. Bi yere kadsr dikkat edebiliyorum yiyeceklere. Bebeğime tek bakıyorum cok düzenli bi beslenme yok ama su içiyorum. ne zaman düzelicek gerçekten hemoroid e kadsr gitti😪