FBKDUZGUN ballilokum3 Bende çok memnunum evde yağ bitmiyor yediklerimden yağ tadı değil kendi tadını alıyorum çok keyifli iştah durumuna göre 3 4 kişiyi doyurur pişirdikleriniz 🤗 Güle güle kullanın
Denizzz88 ballilokum3 kullanıyorum çok memnunum fırını çok az çalıştırıyorum artık hemen hemen herşeyi onda yapıyorum
Nutelllaaa ballilokum3 ben kullanıyorum birkaç aydır. Patates kızartması et tavuk balik hepsini yapıyoru. Yağda kızarma normalde de yapmazdım o yüzden benim için çok yararlı oldu.
mervedb Bende alalı 1 hafta oldu oldukça memnunum patates tavuk kanat balık mücver yaptım fındık kavurdum, ekmek ısıttım. Bence çok başarılı pratik
Zarifokur Zlm merhaba acaba küçük mü ? Hani dedim küçük gibi kaç kişilik acaba yemek 3 ya da 4 kişilik pişiyor mu ?mesela bşr bütün tavuk pişirdiniz mi hiç kararsızım bende büyük olanlar mı yoksa bu mu diye
Zlm Zarifokur büyük benimki philips XXL bütün tavuk sigiyo diyolar ama denemdim kanat gogis falan gibi parçalı etler yaptım genelde