Bebis1_ Özür diliyerek yazıyorum ben dışkımda kan gördüm 3 ay öncede makattan baya kan akmıştı makatımın dışında şişlik var tam olarak kestiremiyodum acaba bağırsaklarımda mı sıkıntı var yoksa makatımda mı
kirmizibalikgolde Bebis1_ Bence hemoroid var o kanıyor ama kanamanız fazlaysa mutlaka bir genel cerrahiye gözüksün %100 kolonoskopi isteyecektir bilginiz olsun
Senorita Bebis1_ kanserden korkuyorsan niye doktora gitmedin canım,3 ay önce baya kan geldi yazmışsın bence doktora git basur falansa da krem verir iyileşkrsim
HandeK Bebis1_ doğumdan sonra çoğu insanda oluyor hemoroiddir..kanser değilsindir stres yapma Allah yardımcın olsun çok zor 🙏🏻
Senorita Bebis1_ korkma canım ihmale gelmez, kanser değildir muhtemelen basurdur ,kendi kendini yiyip bitireceğine doktora görün en iyisi
mucizem3006 Bebis1_ maalesef anlattığınız basur en çok sıkıntı yaşadığım şey, kan gelmesi de zorlamadan kaynaklı oluyor. Tek geçirebilecek şey bi hekime gidin krem vericektir onu kullanın iyi gelir geçmiş olsun