Huzur_kokulumevlat inan bana 1 lokma bile bağırsakta şişme ve vücutta ödem yapıyor. Gerçekten dirayetli ol ve dene, gözlerinle göreceksin sonucu.. 3 kere doğum yaptım, hepsinde böyle verdim kilolarımı, aslında özümde ben de senin gibi ekmek-tatlı hastasıyım ama sıkıyorum dişimi.