Oğlum 22 aylık. Bugün ilk kez onu oyun grubuna götürdük. Ben de sürekli yanındaydim. Öncelikle bir parkurda spor yapılıyor sonra top havuzu var baloncuklar yapılıyor. En son kendileri oyun hamuru yapıyorlar oynuyorlar. 18-36 ay yaş grubu olarak. Diğer çocuklar büyükler de vardı toplam 7 cocuk. Oğlum parkuru 2-3 kez tamamladı. Sonra başka oyuna geçiliyor kendini sürekli yerlere attı ağlama krizlerine girdi resmen sinir krizi. Bir tek benim çocuğumda oldu . Diğerleri gayet rahattı. Bir oyunun bitmesi gerekiyor anlamıyor illa devam ettirecek. Herkes oturuyor el çırpıyor ayak çırpıyor benim oğlum başka şeylerle ugrasiyor. Normalde arkadaslarimizin çocuklarıyla iletişime geçer burda ne oldu bilmiyorum. Dışarıya kendimizi nasıl attık bilmiyorum. Yaka paça bağıra bağıra eve girdi. Şimdi uyudu iç çeke çeke aglayarak uyku arkadaşına sarıldı. Allah korusun ben gelişiminde ters birsey sezmemistim ama sizlerin deneyimlerini merak ediyorum. İlk kez gittigi için mi böyle oldu. Diğer çocuklar 2 yaş üzeriymiş sanırım. 2 yaş sendromu mu yasiyoruz inadindan öldük mahvolduk. Çok üzgünüm suan bu yaşadığımız deneyimden dolayı. Çok beklenti içinde değildim ama bu kadar hircinca davranmasına da şaşırdım doğrusu. Sizlerin yorumlarını merak ediyorum sevgili anneler