Hellomoto bir kanım kaynadı size valla🙂 “tadına baktım” yazısından sonra ben iptal.Oy valla sarılasım geldi yanlış anlamayın da . 😬 okurken güldüm biraz ama alay etmek anlamında değil iyi niyet mi ne bileyim ne denir buna. Allah iyiliğinizi versin🥰❤️ Bir tane arkadaşta atom parçalamış gibi açıklama yapmış size😬 ya valla bunu yazdım ama içten yazdım kırmak amaçlı yazmadım yanlış anlaşılmasın 🙏🙃