Bir haftadır burnu akan oğlum tam iyileşti derken dün gece sabaha kadar öksürdü haftasonu olduğu için çocuk doktoru da bulamıyorum kendi doktoru çok yoğun akşamdan beri dönmedi mesajlarıma pazartesi ye kadar beklesem sıkıntı olur mu acilde çocuk doktoru olmadığı için her gitmeye antibiyotik veriyorlar