Merhaba hanımlar. Kızım 27 aylık evde yürüyor koşuyor hiç durmuyor ama dışarı çıkınca yürümek istemiyor. Dışarı çıkmak istiyor ama binanın onune iniyoruz turduruyor kucak diye. Almıyorum bu sefer de pat diye yere oturuyor çileden çıkıyorum resmen dışarı çomak istemiyorum artık. Yorulmuş olma ihtimali yok ama dışarda yürümek istemiyor. Cevrede görenlerde yorulmuştur diyor ama yok yani. Ne yapsam bilemedim ayakkabısını degistirdim 3 defa acaba acitiyormu diye. Sizce neden yürümek istemiyor?