VenusAA Mrb kızlar. Doktorumuz ishal oldugu icin verdi. Ama 4-10 yaş cocuklar icindir yaziyor uzerinde. Benim bebegim 4 bucuk aylik. Bebegi kucuk olup da bu tozu kullanan oldu mu? Kullandıysanız hangi dozda kullandınız. İcinde tek kullanimlik paketler var.
ASELAras48 VenusAA merhaba geçmiş olsun 💐 biz 6. Ayda kullandık normalde yoğurtla karıştırıp kullanan varmış süt alerjisi oldugu için suyla karıştırıp günde bi defa kullandık anne sütü ile de karıştırılıp kullanılıyor
Moonlightttt VenusAA merhaba günde 1 kez verdm evet. 8 aylıkken. İshal duzelnce bıraktık. Doktor verdi ise kullanin
bilgekizinannesi ASELAras48 ishali geçirmiş miydi benim bebeğim bağırsak enfeksiyonu geçirdi ishal o günden bu yana devam ediyor çok sık kaka yapar oldu önceden günde 1 veya 2 günde 1 yapardı
Moonlightttt bilgekizinannesi merhaba evet birkaç günde geçiriyor . Eczacıya sorarak Baska marka şase de alabilirsiniz
VenusAA Belki ilerde posta okuyan anneler olur. Buraya bilgi birakayim. Mesai başlayınca doktoruma sordum. Tarım Bakanlığı’ndan onay almak icin 4-10 yaş yazıyorlar. Bebeklerde kullanımı güvenli, tam saşe kullanın dedi.