Guneselif22 Sezaryenden ne kadar sonra yaptırabiliriz acaba? Kesi yerine yakın yerler için sıkıntı olur mu? Bir de acıyor mu cok
Beyefendiyanak Guneselif22 bende 40ım çıktığında yaptım ama el ağdasıyla yaptım diğer ağdaya cesaret edemedim kesi yerlerini ise eldivenle aldım ağrı sızı olmadı
092022 40-50’gün civarında kuaföre gittim. Kız tam dikişe yapıştırmadı ama hemen altını ve üstünü aldı. Kaldıysa tam dikiş hizasında 3-5 kalmılştır önemli değil o da. Hiç bir sorun yaşamadım :)