neslihanyildiz Kızım geçen hafta memeyi bıraktı artık biberon da almıyor istiyor ki hep kaşıkla yiyeyim. Mama yı bırakmamızda sağlık açısından sorun olurmu ki? Çorba yemek kahvaltıyla mı gidecegiz artık?
momma neslihanyildiz biz mamaya devam ediyoruz 13 aylık keşke bıraksa da yemek yemeye başlasa doğru düzgün
kirmizibalikgolde neslihanyildiz 1 yas itibari ile artık şöyle beslenmesi gerekiyor zaten .. Sabah kahvaltı Ara öğün meyve veriyorum ben Öğle çorbası Baktım acıktı araya ufak bir tost yada başka birsey Akşam yemeği Uyku öncesi mama Sabah 7 de uyanmaya başlıyor yine mama . Bide böyle deneyin . Benimki 14 aylık 12 aylıktan itibaren böyle
Birbebetoannesi neslihanyildiz 15 aylıkken kendi isteği ile bıraktı emmeyi. Sonrasında dıktoruna memeyi bıraktığı zaman mamaya dönelim mi dediğimde yiyen çocuksa mamaya hiç gerek yok dedi bende vermedim. Boyu kilosu da orantılı şükür
Sema-nehirasel Benim kızımda 15 aylık hâlâ içiyor mama herkes bırak diyor ve kızım manasız asla uyumaz 2 yaşına kadar vermeyi düşünüyorum ama her kafadan bir ses çıkıyor
momma Sema-nehirasel aynen ya mamasız asla uyumuyor. 13 aylık. Doktora sorduğumda sulandır mamayı diyor yani mesela 180 ccye 3 ölçek koy mama diyor. Bir bıraksa artık hem maddi hem manevi yük ya mama bana.🤦🏻♀️
Sema-nehirasel momma tabiii masraf orası ayrı bı durum zaten. Ama mama içmek istiyor yemek yemek istemiyor en büyük sorun o sadece gece içse neyse ama her uyku öncesi içer
momma Sema-nehirasel aynen öyle. Çok canım sıkılıyor bu duruma doktora da söyledim uykudan önce içiyor uyanınca yemek yemiyor. Şişiriyor çünkü midesini o yüzden sulandırıp ver dedi. Gece beslenmesine devam ediyor musunuz siz peki gece kaç kere içiyor
neslihanyildiz kirmizibalikgolde Peki çorbaları biraz kıvamlı olsun diye tel şehriye, kuskus, erişte falan koyuyorum siz başka neler yapıyorsunuz çünkü uydurmakta zorlanıyorum
GSevilay65 Şuan 10 buçuk aylık ama bende yavaş yavaş kesiorum mamayı cnku yemek yio çorba icio kahvaltı yapio çok şükür elhamdülillah iştahlı o yüzden mama vermiorum arada az yemek yerse istemezse ama 1 yaşında sonra olmaz mamayı öyle gözüküyor:)