Yagizinannesi06 Bebeğim 17 aylık hangi vitamini kullanıyorsunuz malum havalar soğudu bağışıklığı içinde vitamin alayım dedim
baykuskiz_ Yagizinannesi06 sadece d vit. Onun disinda ekstra bir seye gerek yok yiyerek almasindan yanayım
Ummuscetinkaya Yagizinannesi06 argivit , mixy. Ayrıca hasta olduğunda beyorganikten bey öz ve bey tonik karıştırıp veriyorum. Hırıltı felan varsa da günlük sakızı , yün yastık koyuyorum sırtına.
Yagizinannesi06 kirmizibalikgolde bilmiyorum ki canım bende tecrübesizim biraz d vitamini eksikliğimiz var
kirmizibalikgolde Yagizinannesi06 ağzına bir sprey D vitamini sıkıyorum kış geldiği için doktor 2 fıs sık dedi Bir de D vitamininin değerini arttırdı 400 luk kullanıyorduk şu an 600