Kızlar merhaba dün gece bebeğimin ateşi yükseldi 38.2 buldu soğuk uygulama yaptım geçmedi sonra acile götürdük ateş düşürücü ve serum yaptılar ama kızarıklıklar halen geçmedi ateşi düştü daha önce başına gelen var mı acildeki doktor kızarıklıklar için birşey demedi pazartesi çocuk doktoruna gösterin dedi bir de beş saatte bir calpol verin ateşinin yükselmesini beklemeyin dedi böyle bi durum yaşayan var mı??