Merhaba anneler kızım 4 aylık, yaklaşık 1 aylıkken süt alerjisi diyti yapmaya başladım. Mukuslu kaka, gürültülü bağırsak heraktleri ve aşırı gaz, kusma vardı. Birçok doktora gittik bazıları süt alerjisi olabilir derken, bazıları da süt alerjisi dememiz için kakada kan olması, deri döküntüsü olması gerekir dedi, biz de bunlar yoktu çok şükür. Ben diyet yaptım 3 ay ve geçen gün tarhana çorbası içtim, tarhanann içinde yoğurt olduğu sonradan aklıma geldi bebeğim
herhangi bir reaksiyon göstermedi. Bu kez denemek için peynir yedim 3 gün takip ettim yine bir reaksiyon göstermedi. Şimdi bebeğimin süt alerjisi geçti mi, belki de hiç yoktu orası artık önemli değil. Bebeğim bu ay az kilo aldı doktor geçen ay takip edelim bu ay da az alırsa mama+meme şeklinde devam ederiz dedi. Şimdi ben sizce norma bir mama mı almalıyım yoksa alerjik mama mı? Alerjik mamanın tadı kokusu çok kötü oluyomuş, benim bebeğim normal mamayı içmek istemiyo zaten. Sizce ne yapmalıyım? Doktoruma danışıcam tabi ama bu konuda bilgi sahibi olnların fikrini öğrenmek istedim